ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ

Δημιουργήθηκε : Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2022
Μια νέα μέρα ξημέρωσε...μια διαφορετική, μια λιγότερο αγνή...
Η καλημέρα των παιδιών με λιγότερη ζωντάνια. 
Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα αμήχανη, ηλεκτρισμένη 
Τα παιδιά ανήσυχα, πιο σκεπτικά, Συγκλονισμένα, συζητούν δυο-δυο τρεις-τρεις για έναν <<ΠΟΛΕΜΟ>>.
 
<<Κυρία, τα μάθατε; Γίνεται πόλεμος;>> ρώτησε ο Α.
<<Ναι ναι γίνεται>> απάντησαν ομόφωνα οι συμμαθητές του. <<Κυρία, είδα αρκετά βίντεο στο τικ τοκ, στεναχωρήθηκα... Μα γιατί γίνεται πόλεμος;>> ρώτησε ο Θ.
<<Μα, γιατί να συμβαίνει αυτό; Γιατί το κάνουν; Θα τους άρεσε να συμβεί στην οικογένεια τους;>> ρώτησε η Σ.
<<Κυρία, οι συνέπειες ενός Πολέμου είναι πολλές; Και αφού είναι πολλές γιατί γίνονται;>> ρώτησε ο Γ. 
<<Εγώ νόμιζα πως αυτά γίνονταν μόνο παλιά>> είπε ο Γ.
<<Είδατε τις εικόνες στο διαδίκτυο; Είδατε που ένας μπαμπάς χαιρετούσε το παιδάκι του; Εγώ είδα ακόμη και μια κυρία πολύ χτυπημένη>> είπε η Σ.
<<Εκεί τα παιδιά μπήκαν σε καταφύγια. Είδα παιδάκια να κλαίνε>> είπε η Α.
<<Ποιος ο σκοπός;>> ρώτησε η Μ. 
Και πολλές πολλές ακόμη...
Πολλά τα γιατί...
 
Έμεινα εμβρόντητη... Καταιγισμός ερωτήσεων και εγώ ανήμπορη να απαντήσω στο μεγάλο αυτό ΓΙΑΤΙ;;; 
 
Σκέφτηκα πως τα μικρά μου παιδιά, μεγάλωσαν ξαφνικά, στιγμιαία...
Σοβάρεψαν απότομα. 
Βλέπεις...Τους ανάγκασε η πραγματικότητα. Εμείς οι Σωστοί, οι Αλάνθαστοι μεγάλοι.
Η συζήτηση μας εκτενής και ατελής. Ειλικρινής, αναλυτική, αυθόρμητη και σημαντική! 
 
ΣT΄ τάξη, ημέρα Πέμπτη, μήνας Φεβρουάριος, έτος 2022, 21ος αιώνας, 5η διδακτική ώρα, το πρόγραμμα μας λέει Ιστορία.
 
Κάναμε ιστορία από μια διαφορετική οπτική γωνία, δίνοντας φως στα γιατί των παιδιών. Όχι μελετώντας το παρελθόν αλλά το παρόν. Την ιστορία που γράφεται σήμερα... 
Όχι δεν διαβάσαμε κανένα κείμενο του βιβλίου μας, ούτε απαντήσαμε σε ερωτήσεις, ούτε βάλαμε άσκηση για το σπίτι, ούτε προχωρήσαμε στην ύλη, ούτε κεφάλαιο αλλάξαμε. 
 
Αλλά κάναμε σίγουρα ΙΣΤΟΡΙΑ.
 
Ή καλύτερα κάναμε ένα βήμα πιο κοντά στην λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
 
<<Κυρία, αυτό μοιάζει με τους άλλους πολέμους που έχουν γίνει και στη χώρα μας>> είπε η Κ. 
<<Πολλά τα κοινά σημεία>> είπε ο Δ.
 
Έγινε ένας στιγμιαίος παραλληλισμός στο τότε και στο τώρα.
Πόσα κοινά, πόσος πόνος, ποσό σκοτάδι, πόση απώλεια, ποσά πολλά τα γιατί;;;
 
<<Κυρία, εμείς είπαμε στο μάθημα της ΚΠΑ πως δημοκρατία σημαίνει Ειρήνη. Άραγε τώρα δεν έχουμε δημοκρατία; Και αφού στη δημοκρατία έχει το λόγο ο λαός γιατί δεν τον ρωτάνε; Γιατί δεν του ζητάνε να ψηφίσει αυτό που θέλει; Ειρήνη ή πόλεμο; Έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ>> .
 
Το ΣΤ'2 αποφάσισε και ψήφισε την ΕΙΡΗΝΗ...
Εμείς ψηφίζουμε ΕΙΡΗΝΗ.
 
<<Κυρία σήμερα κάναμε το πιο όμορφο μάθημα ,Την πιο ωραία συζήτηση>> είπε η Π. 
Ποσό συμφωνώ μαζί της! 
 
 
                                    Σ.Β
                 Οι μαθητές του ΣΤ'2 .

 

 

 

Εμφανίσεις: 163